maanantai 10. kesäkuuta 2013

Tuunausta ja kuvailua!

Siis tänään mä tuunasin mun vanhat, rikkinäiset ja lyhyet farkut shortseiks. Mä otin myös vähän kuvia. Mun koira karkas mummolaan joka on mun naapurissa eli ei siis kauaks. Mun serkut lähti pois täältä ja täällä sato vettä kaatamalla ja ukkosti. Mulla heitteli vähän verensokerit ja mulla se on vähän pahempi juttu koska oon sairastanut diabetestä ja mulla on hiilihydraattiaineenvaihdunta häiriö. sokerit oli aikasemmin yli kaheksan mutta nyt ne on laskenut onneks. Laitan nyt vähän tähän loppuun kuvia.


                                                      Mummolan koira: Shella
                                                         Mummolan koira: Miina
                                                 Oikeella: Mä          Vasemmalla: Serkku Ronja
                                                               Farkut jotka tuunasin
                                                                Shortsit jotka tein
                                                                  Mun koira: Missy
                                                         Serkkujen koira: Tara
Mummolan koira: Maru        

Love ya: Jossu!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti